"....odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj, śnij, odkrywaj."

Mark Twain

poniedziałek, 19 września 2011

Kajakiem do Białej i ....

... "miało być...:-) z powrotem ale niestety zabrakło 8km czyli około 2,5 godziny wiosłowania.
Musieliśmy się poddać.
Z 8 godzin nie wiosłowaliśmy może 1.5h- taki to był spływ
"Kto nie... wiosłuje ten ginie" można by powiedzieć za Legią Cudzoziemską.
Wyobraźcie sobie wiosło, którym trzeba ruszać przez 6 godzin w wodzie lub w wodorostach, które oplatają całe pióro wiosła -  a może lepiej spróbujcie zrobić to w domu na sucho to będziecie mięli namiastkę tego co  doświadczyliśmy. Nie wiosłujesz nie płyniesz.
Płynąć czy zawracać?  Oto jest pytanie
Pływające ogrody jak mówi Mariola  zabrały tyle energii że musieliśmy prosić o wsparcie,  którego udzielił nam Yozue z rodziną. To dzięki nim nie musiałem naginać biegiem 14km po samochód aby zabrać kajak
Był także Andyrock,  który chciał zobaczyć naszą końcówkę spływu.
To że odpuściliśmy nie zmienia faktu że na Krznie można obserwować piękno przyrody,  a z ogrodami przeżyć niezapomniane chwile "upodlając się na maksa"  /tłum. zmęczyć się/,  a bez nich aktywnie odpocząć.

Tak zaczynaliśmy...
...a tak skończyliśmy
A to widzieliśmy po drodze

PS
Mariola spisała się bardzo dzielnie, mimo że nie widzi sensu takich sprawdzianów.
Myślę że niejeden "hardkorowiec" wymiękłby. Ale nie Ty, Jesteś Wielka !!!

Chciałem też napisać  "Żałujcie że Was tam nie było" , ale muszę napisać.
Dobrze że Was tam nie było -  bo pewnie już nigdy nie popłynęlibyście  kajakiem,  a tak
Do zobaczenia na wodzie.

Swoją drogą dawno nie byłem tak zmęczony /czytaj "upodlony"/

andyrock pisze...

W ps. Bynio napisał że nie widzi sensu takich sprawdzianów.Życie Nasze to pasmo wielkich i małych sprawdzianów.I czasami trzeba podjąć próbę z sobą i swoim charakterem . Więc uważam że takie drastyczne próby są potrzebne ..Oczywiście nie dla wszystkich z (umiarem). Kolega mój Bynio podjął się jeszcze jednej sprawy wspomniał o Legii Cudzoziemskiej.- Dewiza legionistów to "kto nie maszeruje to ginie" tak to prawda ,kto się nie rusza jest słaby .-Więc my AKTYWNI zachęcamy do ruszania się i odpoczywania czynnie .To się nie bierze z przypadku czy u Bynia czy też u Mnie . Zachęcamy wszystkich do czynnego odpoczynku, a kto może do większego wysiłku .