"....odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj, śnij, odkrywaj."

Mark Twain


wtorek, 1 stycznia 2013

Droga...

"Zdarzyło mi się niegdyś ujrzeć w lesie rano
Dwie drogi: pojechałem tą mniej uczęszczaną 
Reszta wzięła się z tego, że to ją wybrałem" 
Ten cytat wiersza "Droga nie wybrana" Roberta Lee Frosta  towarzyszył temu blogowi na początku. Cytaty się zmieniały a ja wybierałem różne drogi, czasami prowadziły na manowce a czasami do konkretnego celu. Takie jest życie. Tego co było już się nie zmieni. A to co przede mną - jest niewiadome. "Chodzenie" tylko i wyłącznie już "uczęszczanymi szlakami" ogranicza, nie daje możliwości poznania. Poznanie bywa bolesne a droga czasami jest "wyboista". Czasami też zbłądzimy. 
Mówią  że "świat to milion możliwości", dlatego każdy może odnaleźć Swoją drogę bez problemu.
Koniec roku jest zawsze momentem do refleksji.  
Każdy z nas codziennie staje przed dylematem jaką drogą podążać.
W Nowym Roku Życzę Wam abyście znaleźli swoją drogę. Podążali nią zgodnie z sobą i w harmonii ze światem. Życzę takich dróg, które doprowadzą  tam gdzie świat jest piękny, wolny od zawiści, kłamstwa, pychy...., który pozwoli wam realizować Siebie
Blog pokazywał różne drogi. Więc przejdźmy nimi jeszcze raz i idźmy dalej swoją drogą.
Bynio
Raz, dwa, trzy .... :-)

PS
Prezent na nowy rok
Mariola proponuje abyście posłuchali  tego samego ale w wersji Elvisa.
Szukała szukała i znalazła.

Brak komentarzy: